PŁYTY A-Z  :                                                    
│  B  │ C │ D │ E │ F │ G │ H │  J  K │ L│ M│ N │ O P │ Q │ R │  T  │  U  │   │ W  Y Z

2023/06/13

"Racing Thoughts" -trzeci solowy album Michała Ciesielskiego



Michał Ciesielski to kompozytor, aranżer i pianista jazzowy pochodzący z Gdańska, obecnie mieszkający w Pekinie. Absolwent Akademii Muzycznej w Gdańsku, specjalności kompozycja jazzowa (w klasie prof. Leszka Kułakowskiego) oraz specjalności fortepian jazzowy (w klasie prof. Włodzimierza Nahornego oraz dr. Sławomira Jaskułke).
Muzyk jest liderem Trójmiejskiego tria Confusion Project, a w Chinach koncertuje ze swoim Michal Ciesielski Trio. Ma na koncie cztery płyty z Confusion Project, oraz dwie płyty solowe: "Between Black & White" (2013) oraz "Share Location" (2019). Premiera tej ostatniej miała miejsce jako support przed występem Hiromi w Gdańsku w październiku 2019 roku.

Michał Ciesielski, niedawno nagrał swoją solową płytę.
Tytuł płyty to "Racing Thoughts".
Michał Ciesielski:
"Racing Thoughts" to album będący muzycznym, osobistym podsumowaniem mojego pobytu w Chinach w latach 2018-2022. Jest naturalną konsekwencją muzycznych przyjaźni, które tam zawarłem, wpływu poznanych tam wspaniałych barwnych osób na moje życie i na to, jak postrzegam muzykę. Te utwory, stosunkowo luźno powiązane ze sobą są zbiorem pewnych muzycznych pomysłów, które uczepiły się mnie niejako "w międzyczasie", podczas pracy nad innymi projektami właśnie z tymi inspirującymi osobami. Uznałem je z czasem za "kartki z kalendarza" trafnie podsumowujące moją muzyczną drogę przez Chiny oraz za miniaturki na tyle zgrabne, mam nadzieję, że warte podzielenia się ze słuchaczami".
Płyta zawiera 8 utworów: 7 autorskich kompozycji, oraz standard jazzowy: balladę "My One And Only Love".
Całość została nagrana oraz zmiksowana w studiu Custom 34 w Gdańsku przez znakomitego realizatora dźwięku Piotra Łukaszewskiego.