PŁYTY A-Z  :                                                    
│  B  │ C │ D │ E │ F │ G │ H │  J  K │ L│ M│ N │ O P │ Q │ R │  T  │  U  │   │ W  Y Z

2020/05/18

Labyrinth




Ceniony pedagog, kompozytor i wybitny akordeonista jakim jest prof.Jerzy Mądrawski to muzyk od lat współpracujący z współczesnymi kompozytorami i muzykami oraz autor opracowań na akordeon wielu rozmaitych utworów.
Transkrypcje, rekompozycje i własne kompozycje Jerzego Mądrawskiego w nieoceniony sposób przyczyniają się do popularyzacji tego instrumentu, po który coraz częściej sięgają artyści związani z muzyką klasyczną i jazzem.
Kolejną autorską płytą Jerzego Mądrawskiego po znakomitych "Akordeonowych impresjach" (2015) i "Interferences" (2017), jest album "Labyrinth" nagrany przez Podkarpacką Orkiestrę Kameralną pod dyr. Elżbiety Przystasz, akordeonistów Bartosza Głowackego, Macieja Frąckiewicza i Bartosza Kołsuta oraz pianistkę Annę Parkita.
W pięciu kompozycjach wypełniających płytę akordeon słyszymy w rozmaitych konfiguracjach instrumentalnych.
W katalogu DUX płyta dostępna jest od 3 grudnia 2019.
Robert Ratajczak

fot.DUX
____________________________________________



Jerzy Mądrawski - Labyrinth
CD 2019, DUX 1518

program:
1. Online Labyrinth Music for accordion
2. Ballade for accordion
3. Dialogues for two accordions, string orchestra and piano

Diptych for two accordions: 
4. Conceptus est homo
5. Tempus fugit, aeternitas manet

Concerto for accordion, string orchestra and timpani: 
6. Allegro
7. Largo
8. Moderato

wykonawcy:
Bartosz Głowacki, Maciej Frąckiewicz, Bartosz Kołsut - akordeon
Anna Parkita - fortepian
Podkarpacka Chamber Orchestra 
dyrygent: Elżbieta Przystasz
____________________________________________

Istniejąca od 1992 roku firma fonograficzna DUX to dziś jedna z najbardziej prestiżowych wytwórni płytowych specjalizujących się w publikacji nagrań muzyki klasycznej. Płyty ze znakiem firmowym DUX charakteryzują się najwyższą jakością dźwięku i wyjątkowo staranną edycją, a publikowane nagrania skrupulatnie dokumentują to co najbardziej wartościowe we współczesnej muzyce klasycznej.