PŁYTY A-Z  :                                                    
│  B  │ C │ D │ E │ F │ G │ H │  J  K │ L│ M│ N │ O P │ Q │ R │  T  │  U  │   │ W  Y Z

2018/11/22

Stanisław Soyka 29 listopada w Poznaniu

[more]

Jeden z najwybitniejszych polskich muzyków, wokalista jazzowy, pianista, kompozytor, autor rozmaitych przedsięwzięć artystycznych Stanisław Soyka, po płytach dokumentujących rozmaite projekty, zapowiada pierwszy od blisko 15 lat w pełni autorski album. Płyta stosownie zatytułowana "Muzyka i słowa Stanisław Soyka” ukaże się 1 lutego 2019 roku.
Tymczasem już 29 listopada w Poznaniu usłyszeć będziemy mogli utwory, które znajdą się na zapowiadanym krążku. Okazją ku temu będzie specjalny andrzejkowy koncert, który odbędzie się w przestrzennej Sali Wielkiej CK Zamek.



materiały prasowe:


Stanisław Soyka – śpiewak, instrumentalista, kompozytor – już od lat należy do grona największych artystów polskiej sceny muzycznej. Komponuje i śpiewa pieśni o miłości i o jej braku, pieśni o tęsknocie i spełnieniu, ale nie ucieka przed wielkimi problemami współczesności. W jego dorobku znajdziemy ponad 30 albumów, z których kilka osiągnęło multiplatynowe nakłady. Nigdy nie poddał się modom i trendom.
Stanisław Soyka wypracował swój własny język muzyczny przez co należy do grona artystów, których styl rozpoznaje się od pierwszych dźwięków a bogactwo repertuaru może przyprawiać o zawrót głowy. Posiada na koncie dziesiątki autorskich pieśni lecz trudno pominąć fakt, że skomponował muzykę do wielu wierszy poetów polskich i… nie tylko.
Jak mówi sam artysta: „Chciałem pokazać piękno świata – świata przedstawionego tak po prostu, przez dzisiejszego mnie. Zależało mi na tym, by ta muzyka mogła przytulać, dawać przestrzeń i oddech. A także by te piosenki były dostępne dla każdego, kto lubi śpiewać. A w tych tekstach, mam wrażenie, że jest normalnie; tam jestem dzisiejszy ja i – gdy będziecie Państwo słuchać tej płyty – będzie mi miło Państwa tam spotkać".